sobota, 17 stycznia 2015

Zimowe wyzwanie fotograficzne

#zimowewyzwanie


Jakiś czas temu natknęłam się na ciekawe fotograficzne wyzwanie na blogu Jest Rudo.
30 tematów nad którymi człowiek się głowił i głowił, a czasu tak mało... no i oczywiście jak to ja wzięłam się za to na ostatnią chwilę. Myślałam, że się poddam po 5 fotkach. Ale zrobiłam dużo więcej niż zakładałam, ale niestety wszystkiemu nie podołałam. . Z racji tego, że już dzisiaj mija termin "oddania" podsumowania to wstawiam nie pełne wyzwanie z ilością zrealizowanych tematów: 27, a właściwie to 28, ale temat "autoportret" sobie daruję mimo, że został wykonany ;]  Trochę szkoda, że tylko dwóm nie podołałam, no ale cóż... czasowo się nie wyrobiłam. Ale jak tylko będę mogła i wena przyjdzie to wstawię po terminie :)
Ogólnie świetna zabawa, dużo kombinowania, zmagania się z aparatem, kadrem. I wielkie dzięki dla Rudej za to wyzwanie, bo człowiek zrobił mały kroczek w przód, zmierzył się z tym czego na co dzień nie robi. Pewnie gdyby nie to wyzwanie to nie wpadłabym na połowę z tych pomysłów... :)

No to lecimy...

1. W oknie

2. Kubek

3. Płomień

4. Blisko

5. Na okrągło

6. W bieli

7. Jak słodko

8. Tylko zimą

10. Przy tobie

13. Błysk

14. Na talerzu

15. Płatki

16. Przytulnie

17. W drodze

18. Poczuj

19. Bez pośpiechu

20. Przyjemności

21. Detal

22. Odświętnie

23. Czerwienie

24. Do twarzy

25. Choinka

26. Na zewnątrz

27. Skupienie

28. Ludzie

29. Ślady

30. Drobne przyjemności

9 komentarzy:

  1. Ale pomysłowe realizacje! :-) Gratuluję tak dużej liczby zrealizowanych tematów!
    Ja zrobiłam zaledwie kilka zdjęć, ale w pewnym momencie uświadomiłam sobie, że większość tematów nie pasuje do ogólnego charakteru mojego bloga i poprzestałam na tych kilku. Za to kreatywność rozwijałam w ciut inny fotograficzny sposób i naprawdę było tego sporo ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Było trudno, bo większość tematów też nie w moim zakresie zainteresowań i zdałam sobie sprawę, że z kreatywnością u mnie cienko :P No i dalej próbuję stworzyć swój własny styl w foceniu, a takie rzeczy w tym ciutkę pomagają.

      Usuń
  2. Świetne i pomysłowe zdjęcia. Mi nie udało się zrealizować zbyt wielu tematów, nie jestem zbytnio z siebie zadowolona, ale biorę się za podsumowanie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niby u mnie większość zrealizowane i z tego jestem zadowolona, ale jak teraz patrzę na te zdjęcia to wiem, że można było zrobić kilka rzeczy inaczej, lepiej :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoje podsumowanie. Zdjęcie z bałwankami- mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne interpretacje tematów, skupienie naprawdę rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te zdjęcia:) szkoda tylko, że w takim małym rozmarze:/ z chęcią wbiłabym wzrok w każde jedno po kolei :)

    OdpowiedzUsuń